sobota, 24. marec 2012

Predavanje o prehrani!

Hja res je, govorilo se bo o hrani. Natančnje o športni prehrani za kolesarje.

Najprej so nam predstavili kaj jesti kako jesti koliko na dan itd. bistvo je bilo nakladanje iz katerega sem povzel da je zjutraj treba jesti hrano ki se dolgo prebavlja. Čez dan pa naj bi se jedlo vsega po malem in sicer ogljikovi hidrati pred treningom in čim manj mlečnih maščob po treningu.

Ja no pa še to; pijte vodo nažalost jo moramo spiti najmanj 3litre in največ 6litrov(woooow a?).

Ker imam redno težave z zajtrkovanjem in sicer natančneje z pripravo zajtrka(ne lub se mi zrihtat fruštka) sem povprašal kaj je najhitreje narejeno in najbolje za telo in duha. Odgovor se je glasil: ''speč si jajca''. In še vedno se mi ne lubi delat zajtrka.

V zaključku sem se odločil da se bom potrudil in se čimbolje držal prehrambenih navad ki so nam jih opisali. In priporočam jajca za zajtrk prav priležejo se.

Predstavljeni so bili tudi izdelki Herbalife. In še reklama zanje: http://www.herbaforlife.si/.

Ni komentarjev:

Objavite komentar