sobota, 24. marec 2012

Mehanik ''1''

Ker sem ljubitelj reka ''napravi sam'' sem se odločil da si sam ''zrihtam'' kolo. Treba je bilo zamenjati zadnjo pesto in nekaj naper ter centrirati obroč.

Pesto sem sklenil naročiti preko interneta in sicer natančnje iz Bajkmanije(link: http://www.kolesarska-trgovina.si/) kjer so me navdušili z hitro dostavo kjub vsem preglavicam ki so jih menda imeli. V glavnem se bil zadovoljen s poslovanjem.

Najprej je bilo potrebno rastaviti zadnji ''whellset'' (beri: komplet pesta, napere, nipli in obroč) nato pa sestaviti na novo z novo pesto. Odločil sem se za pesto Shimano XT. Nekaj težav mi je povzročalo pletenje naper; olajšala jih je internetna stran kjer je bilo vse lepo razloženo vendar v angleščini zato je bilo potrebno nekaj osnovnošolskega znanja. Nažalost nimam več linka strani.

Kjub začetnemu strahu stvar ni bila težka in se že veselim novih tehničnih izzivov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar